torstai 7. heinäkuuta 2011

Jotain on tapahtunut

Hoooooi!

Tänään on minulle omalla tavallaan tärkeä päivä, vaikka tämä päivä ei ole mitenkään muuten erikoinen kuin, että tänään Cosplayn epätoivo täyttää vuoden verran. Eikä sekään ole se niin erityinen asia. Perustin tämän blogin aivan siitä syystä, että voisin motivoida itseäni cosplayn suhteen, ja ilokseni voin sanoa, että se on viimeisen vuoden aikana toiminut. Eli tästä onkin ollut jotain hyötyä, eikä se ole ollut vain palsta, jolla olen voinut vinkua ja avautua.

Oman harrastuksen pohtiminen on opettanut minulle jotain, mitä tuskin olisin aikaisemmin tullut ajatelleeksi, ellen olisi niitä rehellisesti kirjoittanut. Hyvänä esimerkkinä aikaisempi epätasapaino teatteri- ja cosplay-harrastuksen välillä. Nyt keväällä ja kesällä olen uhrannut enemmän teatteria, että voisin olla enemmän mukana cosplay- ja conimaailmassa, mikä on osoittanut sen, että cosplay onkin se asia, mitä teen mielummin. Aikaisemmin ei ollut niin paljoa intoa rueta uhkapelaamaan tapahtumien ja teatteriesitysten välillä, joten teatteri oli aina se, joka tuli ensin.

Tietenkin blogi on auttanut minua saamaan tämän oman pienen ääneni esiin. Olen pystynyt tuomaan omaa ajatusmaailmaani esille, vaikka se ei ollut edes mielessäni, kun tätä blogia pistin pystyyn. Samalla on tullut huomattua myös se kuinka ns. kärjistynyt oman näkemykseni cosplay'sta on verrattuna monen muun bloggaajan (että vihaan tuota sanaa) näkemyksiin. Se ei kuitenkaan minua häiritse, koska luulen, että oma mieleni kypsyy ja kehittyy tulevaisuudessa. Toivon myös, että se, mitä minä täällä kirjoitan, jotenkin antaisi pohtimisen aihetta myös muillekkin tai olisi edes jotain hyötyä.

Kaiken kaikkiaan tämä vuosi on ollut cosplayn osalta hauskempi kuin koskaan ja toivon, että se vain paranee. En odota mitään suurempaa tältä blogilta vieläkään, koska minä kuitenkin olen kärkäs pieni otus, joka välillä ei osaa edes kirjoittaa. Toivotaan, että edes joku jaksaa seurata ja ehkä jakaa ajatuksiaan.

Sitten jotain ehkä hauskaa. Ilona on harrastanut tätä jossain välissä, mikä inspiroi minuakin tarkkailemaan asiaa; hakusanat, joilla blogiini on löydetty (+ eräs epämääräinen linkki). Tässä parhaat, jotka olen itse oman blogini tilastoista tärpännyt:


huoria oulussa - jostain syystä, tällä oli tärpännyt monta kertaa

kauhutarina kertaa bussi tapaturmasta j - haluaisin tietää miten tämä jatkuu

katsomo pokemon jaksot   - tästä monta naksausta myös

koskaan cosplay asu päällä kouluun - jaa...

leppoisa ratkoja - ei ainakaan minun ratkoja ole leppoisa

tositarkoituksella animen harrastajaa - voin perustaa deittipalvelun tähän sivuun ihan mielelläni

lihonut - en ole! laihtunut vaan sitten viime syksyn 

Nenää syyhyttää - ei mitään käryä, mitä tekemistä tällä on minkään kanssa

ratkoja idiootti - kyllä, se olen minä

huoria kankaanpäässä - mitä kakkaa...

yaoi cosplayu parit - öö... en ymmärrä

hameen aluset - niitä on täältä toistaiseksi vaikea löytää

Ja lopuksi suosikkini; se epämääräinen sivusto, jolta muka oli liikennettä tämän blogin suuntaan

http://anabolmarket.net/ - Mitä tämä merkitsee?

Näin lopuksi voin ilokseni kertoa, että San on viimein valmis. Ja minä rakastan karvareuhkaa <3


Fuu kiittää tästä vuodesta!

PS: Nekocon on jo ihan kohta! Jee!!!

1 kommentti: